Juurdepääsud klienditeenindusele

Tarkvara tehniliste probleemide korral, mida kasutaja ei suuda iseseisvalt lahendada, saab siit anda juurdepääsuõiguse klienditeenindusele andmete vaatamiseks.

Uut juurdepääsuõigust on võimalik anda Seadistused > Juurdepääsud klienditeenindusele > Lisa uus kirje Juurdepääsu andmisel tuleb täita volituste alguse- ja lõpuaeg. Mõlemad lahtrid on täitmiseks kohustuslikud. Juurdepääsu saab anda maksimaalselt 14 päevaks.

Juurdepääsude tabelis on näha, kas juurdepääs on aktiivne, volituste alguse ja lõpu kuupäevi ning klienditeenindusele õiguste andja nime.

Juurdepääs klienditeenindusele lõpeb, kui

•              Eemaldatakse märge lahtrist kastikesest „On aktiivne“

•              Volituste lõpu kuupäev on minevikus (nii alguse kui ka lõpu kuupäevad on vabalt muudetavad)

Seejärel tuleb vajutada nupule „Salvesta“.

Vahelehel „Aegunud juurdepääsud“ on nähtavad kõik lisatud juurdepääsud, mis klienditeenindusele on antud.

Kiirvaliku seadistamine ja kiirvaliku menüü valikud.