E-äriregistrisse sisenemine

Keskkonda sisenemiseks peab tõendama oma isikut. Selleks tuleb vajutada nuppu "Sisene" ja valida sobiv autentimisviis. Identifitseerimiseks on neli võimalust:

  • ID-kaardiga. Hetkel on võimalik portaali siseneda Eesti, Läti ja Soome ID-kaardiga. Veenduge, et Teie ID-kaart on sisestatud kaardilugejasse ja vajutage ID-kaardi nupule.

    Läti, Soome ja Belgia ID-kaardiga sisenemiseks valige esmalt "EU citizen" ja siis vajutage vastava riigi nupule
    (NB! Soome ID-kaardiga on süsteemi võimalik ainult siseneda, kandeavaldusi allkirjastada aga Soome ID-kaardiga ei ole võimalik)

    Valige õige sertifikaat ning seejärel sisestage oma PIN 1 (isikutuvastuse) kood ja OK või Enter.

Kui portaali ei õnnestu Eesti ID-kaardiga siseneda, siis sulgege veebilehekülg ning avage arvutis programmide alt ID-kaardi haldusvahend. Kui programmide all ei leidu ID-kaardi haldusvahendit, siis tuleb installeerida ID-kaardi tarkvara leheküljel https://installer.id.ee/. Pärast installeerimist on soovitatav teha arvutile taaskäivitus. Portaali ei õnnestu siseneda, kui ID-kaardi sertifikaadid ei kehti. Kehtivust saab kontrollida ID-kaardi haldusvahendis või Sertifitseerimiskeskuse leheküljel www.sk.ee/id-kontroll.

ID-kaardiga sisenedes saab näha kasutajaga seotud juriidilisi isikuid, allkirjastada kandeavaldusi, esitada majandusaasta aruandeid ning muuta sidevahendeid, kasutada e-arveldajat.

  • Mobiil-ID’ga. Portaali on võimalik siseneda Eesti või Leedu Mobiil-IDd kasutades. Sisestage isikukood ning mobiiltelefoni number ja seejärel vajutage mobiil-ID nupule. Leedu mobiil-IDga sisenemiseks valige esmalt "EU citizen" ning seejärel sisestage andmed ja vajutage Leedu mobiil-ID nupule.
    Teie mobiilile saadetakse kontrollkood ning Teil tuleb sisestada Mobiil-ID PIN 1.

    Mobiil-ID eeliseks on see, et arvutile pole vaja paigaldada eraldi kaardilugejat, e-teenustesse saab siseneda kõigist arvutitest. Mobiiltelefon täidab ühel ajal nii kaardi kui ka kaardilugeja funktsiooni.

    Mobiil-ID'ga sisenedes saab näha kasutajaga seotud juriidilisi isikuid, allkirjastada kandeavaldusi, esitada majandusaasta aruandeid, kasutada e-arveldajat.
     
  • Smart-ID'ga. Portaali on võimalik siseneda Eesti, Läti või Leedu smart-ID'd kasutades. Sisestage isikukood ja seejärel vajutage Smart-ID nupule. Läti või Leedu Smart-ID kasutamiseks valige esmalt "EU citizen". Järgnevalt saadetakse teie Smart-ID rakendusse kontrollkood ning Teil tuleb sisestada PIN1 kood.

    Smart-ID eeliseks on see, et arvutile pole vaja paigaldada eraldi kaardilugejat, e-teenustesse saab siseneda kõigist arvutitest. Mobiiltelefon täidab ühel ajal nii kaardi kui ka kaardilugeja funktsiooni.

    NB! Smart-IDga sisenedes on võimalik küll ettevalmistada kandeavaldusi/aruandeid, vaadata endaga seotud juriidilise isiku andmed ja kasutada e-arveldajat, kuid ei ole võimalik allkirju anda.
     
  • Äriregistri kasutajanime ja parooliga. Kasutajanime ja parooliga siseneda on võimalik vaid e-äriregistri lepingulistel kasutajatel. Endaga seotud juriidilisi isikuid, avaldusi, aruandeid vaadata ning e-arveldajat vaadata ei ole võimalik

 

Probleemide korral portaali lehe avamisel: 

Kui e-äriregistri portaali lehe avamine ei õnnestu (näiteks kuvatakse veateade), siis proovige lehte värskendada ("refresh" või klaviatuuri klahv F5). Kui see ei aita, sulgege kõik veebilehitseja aknad. Seejärel proovige uuesti portaali leht avada.

Kui lehe värskendamine ega veebilehitseja akende sulgemine ei aita, tuleks veebilehitseja vahemälu tühjendada.

Vahemälu tühjendamine:

Kui kasutate Mozilla Firefoxi:

  • valige menüüribalt "History" ("Ajalugu") -> "Delete Recent History" ("Kustuta hiljutine ajalugu").

Kui kasutate Google Chrome, siis vajutage üleval paremal nurgas olevat kolme triibuga nuppu

  • vajutage üleval paremal nurgas olevat kolme triibuga nuppu -> valige "History" ("Ajalugu")
  • Vajutage nuppu "Clear all browsing data" ("Tühjenda sirvimisandmed")
  • Avanenud aknas vajutage nuppu "Clear" ("Tühjenda sirvimisandmed").

Pärast veebilehitseja vahemälu tühjendamist sulgege kõik veebilehitseja aknad ning proovige uuesti portaali siseneda.

Probleemide jätkumise korral soovitame teha ka arvutile taaskäivituse.