Laekumiste vahelehel on koondatud sidumata ja seotud laekumised.
Sidumata laekumised tekivad üleslaaditud pangaväljavõtetelt või käsitsi lisatud laekumiste kirjetelt. Laekumised, mida ei õnnestunud automaatselt siduda, tuleb siduda käsitsi, vajutades nupule "Seo tehingud automaatselt", avades laekumise kirje paremalt nupuga „Vaata“. Sidumata laekumised saab siduda arvete, väljamaksetega või kontodega. Pärast sidumist muutub kirje staatuseks "Seotud". Sidumata laekumine võib tekkida ka olukorras, kus müügiarve sisestamisel on arve märgitud makstuks (tekib seotud laekumine) ning pärast seda laaditakse üles sama perioodi kohta ka pangaväljavõte. Sel juhul tuleb pangaväljavõttega laaditud laekumise kirje käsitsi kustutada, et laekumist mitte topelt kajastada.
Laekumisi on võimalik filtreerida, sorteerida ja otsida. Filtreerida saab kuupäeva alguse/lõpu, konto, kliendi ja staatuse järgi. Staatus näitab, kas laekumised on arvetega sidumata või seotud. Kui olete filtrist parameetrid välja valinud, siis tulemuste kuvamiseks on vaja vajutada nuppu „Vaata“, filtri tühistamiseks on vaja vajutada „Tühista filter“. Kuupäeva alguse ja lõpu lahtritesse saab sisestada filtreerimiseks otsitavad kuupäevad. Juhul, kui sisestada ainult alguskuupäev, otsib programm alates sisestatud kuupäevast ja hilisemaid kandeid. Juhul, kui sisestada lõpu kuupäev, leiab programm kõik kanded kuni antud kuupäevani. Kui sisestada nii alguse kui ka lõpu kuupäev, leiab programm kõik kanded antud vahemikus.
Sorteerida saab konto, kuupäeva, summa, maksja, viitenumbri, selgituse ja staatuse järgi.
Otsingu lahtrit saab kasutada summa, maksja, viitenumbri ja selgituse otsingutel.
Seotud ja sidumata laekumisi on võimalik avada, vajutades rea lõpus „Vaata“.
Avanevas vaates kuvatakse kasutajale andmeid sõltuvalt laekumise staatusest. Kui tegu on sidumata laekumisega, on avanevas aknas näha: laekumise andmeid ja laekumise seose valikuid müügiarvete ja kontodega. Samas vaates on võimalik muuta laekumise andmeid ning kustutada laekumine.
Kui tegu on seotud laekumisega, on avanevas aknas näha: tehingu infot, seotud objekte ja loodud kandeid. Kasutaja saab vajadusel tühistada kinnituse (seose müügiarvete või kontodega), pärast seda saab muuta laekumise andmeid, kustutada laekumise või siduda uue müügiarve või tehingu kontoga.
Laekumiste müügiarvetega sidumiseks peavad arved olema kinnitatud staatuses.
Juhul, kui kasutajal tekib kliendipoolne ettemaks müügiarve sidumisel laekumisega (laekunud on suurem summa, kui seda oli müügiarvel), siis lisatakse laekumisele lisaks müügiarve reale veel üks rida, milleks on 2210 – ostjate ettemaks (summa lahtrisse täidetakse enamlaekunud summa). Edaspidi saab kasutada ettemaksu uute müügiarvete tasaarveldamiseks.
Kui laekumine on seotud sularaha kassa kontoga on laekumise avamisel võimalik salvestada ettevalmistatud kassa sissetuleku orderit real „Kassa sissetuleku order“.