e-äriregistrisse sisenemine

 

E-äriregistri portaali sisenemiseks vaatamiseks tuleb aadressil https://ariregister.rik.ee/ siseneda vajutades nupule "Sisene"
Seejärel saate teha valiku, millist autentimisvahendit soovite kasutada. Pärast sisenemist palub portaal valida rolli, milles sisenete.

 

aup

 

  • ID-kaardiga. Hetkel on võimalik portaali siseneda Eesti, Läti, Belgia ja Soome ID-kaardiga. Veenduge, et Teie ID-kaart on sisestatud kaardilugejasse ja vajutage "ID-kaart" nupule"
    (Soome ID-kaardiga on süsteemi võimalik ainult siseneda, kandeavaldusi ja aruandeid allkirjastada ei ole Soome ID-kaardiga võimalik)


    Valige õige sertifikaat ning seejärel sisestage oma PIN 1 (isikutuvastuse) kood ja OK või Enter.

Kui portaali ei õnnestu Eesti ID-kaardiga siseneda, siis palun sulgege veebilehitseja ning avada arvutis programmide alt ID-kaardi haldusvahend. Kui programmide all ei leidu ID-kaardi haldusvahendit, siis installeerige ID-kaardi tarkvara leheküljel https://installer.id.ee/. Pärast installeerimist on soovitatav teha arvutile taaskäivitus. Portaali ei õnnestu ka siis siseneda, kui ID-kaardi sertifikaadid ei kehti. Kehtivust saab kontrollida ID-kaardi haldusvahendis või Sertifitseerimiskeskuse leheküljel www.sk.ee/id-kontroll.

I

  • Mobiil-ID’ga. Portaali on võimalik siseneda Eesti või Leedu Mobiil-IDd kasutades. Sisestage isikukood ning mobiiltelefoni number ja seejärel vajutage „Sisene Mobiil-ID’ga“ või "Sisene Leedu Mobiil-ID'ga". Teie mobiilile saadetakse kontrollkood ning Teil tuleb sisestada Mobiil-ID PIN 1.
    Mobiil-ID eeliseks on see, et arvutile pole vaja paigaldada eraldi kaardilugejat, e-teenustesse saab siseneda kõigist arvutitest. Mobiiltelefon täidab ühel ajal nii kaardi kui ka kaardilugeja funktsiooni.

 

NB! Andmete vaatamiseks võimalik siseneda ka Smart-IDga, kuid hetkel ei ole võimalik Smart-IDga avaldusi ja aruandeid allkirjastada.

 

Probleemide korral portaali lehe avamisel: 

Kui lehe avamine ei õnnestu (näiteks kuvatakse veateade), siis proovige lehte värskendada ("refresh" või klaviatuuri klahv F5). Kui see ei aita, sulgege kõik veebilehitseja aknad. Seejärel proovige uuesti portaali leht avada.

Kui lehe värskendamine ega veebilehitseja akende sulgemine ei aita, tuleks veebilehitseja vahemälu tühjendada.

Vahemälu tühjendamine:

Kui kasutate Mozilla Firefoxi:

  • valige menüüribalt "History" ("Ajalugu") -> "Delete Recent History" ("Kustuta hiljutine ajalugu").

Kui kasutate Google Chrome, siis vajutage üleval paremal nurgas olevat kolme triibuga nuppu

  • vajutage üleval paremal nurgas olevat kolme triibuga nuppu -> valige "History" ("Ajalugu")
  • Vajutage nuppu "Clear all browsing data" ("Tühjenda sirvimisandmed")
  • Avanenud aknas vajutage nuppu "Clear" ("Tühjenda sirvimisandmed").

Pärast veebilehitseja vahemälu tühjendamist sulgege kõik veebilehitseja aknad ning proovige uuesti portaali siseneda.