e-äriregistrisse sisenemine

 

E-äriregistri portaali sisenemiseks vaatamiseks tuleb aadressil https://ariregister.rik.ee/ siseneda vajutades nupule "Sisene"
Seejärel saate teha valiku, millist autentimisvahendit soovite kasutada. Pärast sisenemist palub portaal valida rolli, milles sisenete.

 

aup3

 

  • Eesti ID-kaardiga. Veenduge, et Teie ID-kaart on sisestatud kaardilugejasse ja vajutage "ID-kaart" nupule". Valige õige sertifikaat ning seejärel sisestage oma PIN 1 (isikutuvastuse) kood ja OK või Enter.

Kui portaali ei õnnestu Eesti ID-kaardiga siseneda, siis palun sulgege veebilehitseja ning avada arvutis programmide alt ID-kaardi haldusvahend. Kui programmide all ei leidu ID-kaardi haldusvahendit, siis installeerige ID-kaardi tarkvara leheküljel https://installer.id.ee/. Pärast installeerimist on soovitatav teha arvutile taaskäivitus. Portaali ei õnnestu ka siis siseneda, kui ID-kaardi sertifikaadid ei kehti. Kehtivust saab kontrollida ID-kaardi haldusvahendis või Sertifitseerimiskeskuse leheküljel www.sk.ee/id-kontroll.

NB! Uue ID-kaardi puhul on e-äriregistri portaali võimalik siseneda ID-kaardi väljastamisele järgnevast päevast.

  • Eesti Mobiil-ID’ga. Portaali on võimalik siseneda Eesti Mobiil-IDd kasutades. Sisestage isikukood ning mobiiltelefoni number ja seejärel vajutage „Sisene Mobiil-ID’ga“. Teie mobiilile saadetakse kontrollkood ning Teil tuleb sisestada Mobiil-ID PIN 1.
    Mobiil-ID eeliseks on see, et arvutile pole vaja paigaldada eraldi kaardilugejat, e-teenustesse saab siseneda kõigist arvutitest. Mobiiltelefon täidab ühel ajal nii kaardi kui ka kaardilugeja funktsiooni.

 

NB! Andmete vaatamiseks on võimalik siseneda ka:

  • Eesti Smart-IDga, võimalik vaid sisse logida, kuid hetkel ei ole võimalik Smart-IDga avaldusi ja aruandeid allkirjastada.
  • Euroopa eIDga, erinevate pakutud EU eID autentimisvahenditega on võimalik vaid sisse logida, avaldusi ja aruandeid allkirjastada saab vaid Eesti ID-kaardi või mobiil-IDga sisenedes
  • e-äriregistri lepingulise kasutaja puhul kasutajanime ja parooliga. (vaid klientidele, kes on sõlminud RIKiga lepingu e-äriregistri andmete vaatamiseks)

 

Probleemide korral portaali sisenemisel: 

Kui lehe avamine ei õnnestu (näiteks kuvatakse veateade), siis proovige lehte värskendada ("refresh" või klaviatuuri klahv F5). Kui see ei aita, sulgege kõik veebilehitseja aknad. Seejärel proovige uuesti portaali leht avada.

Kui lehe värskendamine ega veebilehitseja akende sulgemine ei aita, tuleks veebilehitseja vahemälu tühjendada.

Vahemälu tühjendamine:

Kui kasutate Mozilla Firefoxi:

  • valige menüüribalt "History" ("Ajalugu") -> "Delete Recent History" ("Kustuta hiljutine ajalugu").

Kui kasutate Google Chrome, siis vajutage üleval paremal nurgas olevat kolme triibuga nuppu

  • vajutage üleval paremal nurgas olevat kolme triibuga nuppu -> valige "History" ("Ajalugu")
  • Vajutage nuppu "Clear all browsing data" ("Tühjenda sirvimisandmed")
  • Avanenud aknas vajutage nuppu "Clear" ("Tühjenda sirvimisandmed").

Pärast veebilehitseja vahemälu tühjendamist sulgege kõik veebilehitseja aknad ning proovige uuesti portaali siseneda.