E-äriregistrisse sisenemine

Keskkonda sisenemiseks peab tõendama oma isikut. Selleks tuleb vajutada nuppu "Sisene" ja valida sobiv autentimisviis. Identifitseerimiseks on järgnevad võimalused:

TARA

  • Eesti ID-kaardiga. Veenduge, et Teie ID-kaart on sisestatud kaardilugejasse ja vajutage ID-kaardi nupule.
    Valige õige sertifikaat ning seejärel sisestage oma PIN 1 (isikutuvastuse) kood ja OK või Enter.

Kui portaali ei õnnestu Eesti ID-kaardiga siseneda, siis sulgege veebilehekülg ning avage arvutis programmide alt ID-kaardi haldusvahend. Kui programmide all ei leidu ID-kaardi haldusvahendit, siis tuleb installeerida ID-kaardi tarkvara leheküljel https://installer.id.ee/. Pärast installeerimist on soovitatav teha arvutile taaskäivitus. Portaali ei õnnestu siseneda, kui ID-kaardi sertifikaadid ei kehti. Kehtivust saab kontrollida ID-kaardi haldusvahendis või Sertifitseerimiskeskuse leheküljel www.sk.ee/id-kontroll.

ID-kaardiga sisenedes saab näha kasutajaga seotud juriidilisi isikuid, allkirjastada kandeavaldusi, esitada majandusaasta aruandeid ning muuta sidevahendeid, kasutada e-arveldajat.

  • Mobiil-ID’ga. Portaali on võimalik siseneda Eesti Mobiil-IDd kasutades. Sisestage isikukood ning mobiiltelefoni number ja seejärel vajutage mobiil-ID nupule. 
    Teie mobiilile saadetakse kontrollkood ning Teil tuleb sisestada Mobiil-ID PIN 1.

    Mobiil-ID eeliseks on see, et arvutile pole vaja paigaldada eraldi kaardilugejat, e-teenustesse saab siseneda kõigist arvutitest. Mobiiltelefon täidab ühel ajal nii kaardi kui ka kaardilugeja funktsiooni.

    Mobiil-ID'ga sisenedes saab näha kasutajaga seotud juriidilisi isikuid, allkirjastada kandeavaldusi, esitada majandusaasta aruandeid, kasutada e-arveldajat.
     
  • Eesti Smart-IDga, võimalik sisse logida ja allkirjastada avaldusi, majandusaasta aruandeid jne (eeliseks on see, et arvutile pole vaja paigaldada eraldi kaardilugejat, e-teenustesse saab siseneda kõigist arvutitest. Mobiiltelefon täidab ühel ajal nii kaardi kui ka kaardilugeja funktsiooni.)

 

 

NB! Andmete vaatamiseks on võimalik siseneda ka:

 

  • Euroopa eIDga, erinevate pakutud EU eID autentimisvahenditega on võimalik vaid sisse logida, avaldusi ja aruandeid allkirjastada saab vaid Eesti ID-kaardi või mobiil-IDga sisenedes
  • Äriregistri kasutajanime ja parooliga. Kasutajanime ja parooliga siseneda on võimalik vaid e-äriregistri lepingulistel kasutajatel. Endaga seotud juriidilisi isikuid, avaldusi, aruandeid vaadata ning e-arveldajat vaadata ei ole võimalik

 

Probleemide korral portaali lehe avamisel: 

Kui e-äriregistri portaali lehe avamine ei õnnestu (näiteks kuvatakse veateade), siis proovige lehte värskendada ("refresh" või klaviatuuri klahv F5). Kui see ei aita, sulgege kõik veebilehitseja aknad. Seejärel proovige uuesti portaali leht avada.

Kui lehe värskendamine ega veebilehitseja akende sulgemine ei aita, tuleks veebilehitseja vahemälu tühjendada.

Vahemälu tühjendamine:

Kui kasutate Mozilla Firefoxi:

  • valige menüüribalt "History" ("Ajalugu") -> "Delete Recent History" ("Kustuta hiljutine ajalugu").

Kui kasutate Google Chrome, siis vajutage üleval paremal nurgas olevat kolme triibuga nuppu

  • vajutage üleval paremal nurgas olevat kolme triibuga nuppu -> valige "History" ("Ajalugu")
  • Vajutage nuppu "Clear all browsing data" ("Tühjenda sirvimisandmed")
  • Avanenud aknas vajutage nuppu "Clear" ("Tühjenda sirvimisandmed").

Pärast veebilehitseja vahemälu tühjendamist sulgege kõik veebilehitseja aknad ning proovige uuesti portaali siseneda.

Probleemide jätkumise korral soovitame teha ka arvutile taaskäivituse. 

Rohkem infot ID kaardi abilehelt